Buteleczki po sokach DIY

Dziś o tym jak zwykłe buteleczki po sokach zamienić w coś przydatnego w codziennym funkcjonowaniu. Często na śniadanie jemy owsiankę dodając do niej nasiona, pestki, orzechy. Ciągle miałam problem z rozsypującą się zawartością woreczków i z odnajdywaniem w szafce tego co akurat chciałam dodać do swojej miseczki. Wpadłam na pomysł takich buteleczek na bakalie. Są z nami już kilka miesięcy, bardzo się sprawdziły i ułatwiły śniadania. Do buteleczek po soku wsypuję najczęściej używane dodatki i trzymam całość w małym koszyku, dzięki czemu całość szybko wyciągam na stół i nie tracę czasu na szukanie. 

Estetyczne etykietki znalazłam na blogu My Pink Plum. Autorka 
przygotowała zestaw 140 gotowych do druku etykietek, które można pobrać TUTAJ.


Jak wykonać buteleczki do przechowywania bakalii ?

1. Buteleczki dokładnie wymyj, zdejmij etykietkę, wysusz.
2. Nakrętki wymaluj emalią uniwersalną lub lakierem do paznokci.
3. Naklej etykietkę.
4. Napełnij buteleczki.
5. Ciesz się ładem i porządkiem. 









6 komentarze:

  1. Sprytne! Muszę to zrobić, bo wiecznie mam wysypane w szafce nerkowce, żurawinę i sezam. A szukanie wśród foliowych torebek jest udręką...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł i piękny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 52 yr old Statistician IV Winonah Kesey, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like "Low Down Dirty Shame, A" and Geocaching. Took a trip to Monarch Butterfly Biosphere Reserve and drives a 4Runner. oryginalne zrodlo

    OdpowiedzUsuń

 

Obserwatorzy

PARTNERZY

PARTNERZY
Portal Integracja Sensoryczna

.

.

.

.

Autorka

Witaj! Mam na imię Sylwia. Jestem żoną, mamą, pedagogiem. Uwielbiam polskie tradycje i rodzinny Kraków. Lubię zapach domowej kuchni oraz szeroko pojęte majsterkowanie. Cieszę się z drobiazgów, zatrzymuję w kadrach chwile i uczę się żyć naprawdę.

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *